تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

  • ۰
  • ۰

فیلترهای استخر به همان اندازه که کلیه های بدن شما دارند برای استخر شما نیز مهم هستند. ما می دانیم که به نظر می رسد نوع ناخالص است ، اما درست است. اگرچه کلر و سایر ضد عفونی کننده ها برای از بین بردن باکتری ها و سایر آلاینده ها کار می کنند ، اما فیلتر همان چیزی است که آنها را از آب خارج می کند. بدون آن ، آب استخر شما ابری می شود و با آوارها پر می شود. دقیقا سرگرم کننده برای شنا نیست.

 

بنابراین چگونه بهترین را انتخاب می کنید؟ این نیست که کدام یک ارزان ترین است ، اما مطمئناً هزینه یک عامل است. شما می خواهید فیلتری داشته باشید که آلودگی ها را به دام بیندازد ، تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد قیمت فیلتر استخر و بیش از چند فصل دوام بیاورد. برای اینکه بهترین انتخاب را برای استخر خود انجام دهید ، ابتدا دسته گزینه های خود را بگیرید.

 

انواع فیلتر استخر

 

اولین قدم برای انتخاب بهترین فیلتر ، آگاهی از گزینه های شما است. شما باید سه نوع فیلتر را انتخاب کنید: ماسه ، کارتریج و زمین مادون و یا D.E. قیمت ، فرکانس جایگزینی و نرخ فیلتراسیون بر حسب نوع متفاوت است. و اگر نمی خواهید چگونه یک فیلتر استخر تمیز کنید ، این به نوع انتخابی شما نیز بستگی دارد.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

اما قبل از اینکه بتوانید انواع فیلتر استخر ، چگونگی عملکرد آنها و چقدر کار برای حفظ آنها را با دقت مقایسه کنید ، باید در مورد میکرون ها بدانید.

 

هک میکرون چیست؟

 

فیلترهای استخر اندازه آلاینده هایی که قادر به از بین بردن آنها در میکرون هستند را اندازه می گیرند. برای میکرومتر ، که یک میلیونم متر است ، کوتاه است.

 

این که آیا آنها توسط کلر کشته شده اند یا نه ، باکتری ها و سایر آلاینده ها تنها می توانند فیلتر شوند ، اگر رسانه فیلتر - ماده ای که در واقع فیلتر را انجام می دهد - به اندازه کافی خوب باشد تا آن ذرات ریز و جوان را جمع کند.

 

فیلترهای شنی

 

اگر بودجه دارید و می خواهید حداقل زمان را صرف نگهداری کنید ، یک فیلتر شنی بهترین انتخاب برای شما است. همچنین برای استخرهای بزرگ بهینه است زیرا به راحتی مانند سایر فیلترها مسدود نخواهد شد.

 

پمپ استخر شما آب کفگیر را آب می کند ، سپس آن را از طریق یک مخزن بزرگ تصفیه شده پر از شن و ماسه فشار می دهد. رسانه استاندارد مورد استفاده در داخل مخزن ماسه سیلیسی شماره 20 است. این ذره هایی را که اندازه گیری 20 میکرون و بزرگتر است ، می گیرد.

 

هر دانه شن ، به دلیل نداشتن یک کلمه بهتر ، بی پروا است. اگر می توانید آن را در زیر میکروسکوپ نگاه کنید ، می بینید که حاشیه های کمی خشن در اطراف آن وجود دارد ، به این ترتیب آلودگی ها و آوارهایی را که از داخل فیلتر عبور می کنند ، می گیرد.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

با گذشت هفته ها و سال ها ، و بیشتر آب از طریق فیلتر عبور می کند ، آن لبه های خشن به آرامی با فرسایش فرسوده می شوند و در نهایت به سطحی صاف تبدیل می شوند که قادر به گرفتن چیزی نیستند.

 

در همین زمان ، ذرات به دام افتاده در ماسه ها در طول عمر فیلتر ایجاد می شوند. این در واقع می تواند به دام ذرات کوچکتر کمک کند ، حتی با شروع صاف کردن ماسه ها. اما درنهایت ، از جریان مناسب آب از طریق فیلتر جلوگیری می کند و باعث کاهش راندمان فیلتر می شود.

 

یک فشار سنج در کنار فیلتر استخر به شما هشدار می دهد تا فشار داخلی را افزایش دهید - علامتی که زمان آن است که دوباره ف شستشو دهید. این روش تمیز کردن آسان فیلتر ، جریان آب را معکوس می کند و تمامی زباله ها را به هدر می دهد.

 

از آنجا که سیلیس ذرات 20 میکرون یا بیشتر از آن را جذب می کند ، شما واقعاً باید در بالای شیمی آب استخر خود بمانید. اگر ضد عفونی کننده کافی در استخر شما وجود نداشته باشد تا آن باکتری های کوچک ، 2 میکرون را از بین ببرد ، فیلتر ماسه ای نیز نمی خواهد آنها را بگیرد و آنها در کنار شما در استخر شما شناور می شوند.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

گزینه های شن و ماسه در فیلتر استخر

 

اگرچه # 20 سیلیس رسانه استاندارد در فیلترهای شن است ، اما می توانید با افزودن D.E راندمان تصفیه را کمی افزایش دهید. پودر بعد از شستشو یا تعویض ماسه.

 

همچنین می توانید سیلیس را به طور کامل با یکی از دو گزینه جایگزین کنید.

 

فیلتر شن و ماسه استخر

 

ZeoSand: این ماده از ماده معدنی به نام زئولیت ساخته شده است. شما فقط به نصف به اندازه (وزن در پوند) به اندازه ماسه فیلتر استاندارد استخر احتیاج دارید. این شکل کریستالی است به طور طبیعی آلودگی های کوچکتر از سیلیس را به دام می اندازد. این وضوح آب را بهبود می بخشد و نیاز به شستشوی کمتری دارد. ZeoSand حدود پنج سال دوام می آورد ، بنابراین طول عمر آن شبیه به سیلیس است.

 

شیشه فیلتر: این شیشه ریز خرد شده ، قابل بازیافت است. نگران قطع شدن نباشید - این لمس صاف است. این بار الکتریکی منفی دارد که ذرات قیمت فیلتر استخر دارای بار مثبت مانند آهن و منگنز را به خود جذب می کند. می توانید حدود 20٪ از شیشه فیلتر نسبت به سیلیس استفاده کنید ، در حالی که بقایای فیلتر به اندازه 5 میکرون را فیلتر می کنید. همچنین تا سه برابر طولانی تر از ماسه استخر است.

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی