تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بخاری فن چیست و چگونه کار می کند؟


هیتر های فن دار گرمای لحظه ای را تأمین می کنند. برای استفاده در اتاق های کوچک و متوسط ​​ایده آل هستند.

از بیشتر هیتر های فن نیز می توان برای هوای خنک در طول تابستان استفاده کرد.

جمع و جور ، سبک وزن و نگهداری آنها آسان است. برخی از مدل های ما دارای یک تایمر و یک پایه نوسانی برای توزیع گرمای گسترده تر هستند.

هیتر با تنظیم سطح دما کنترل می شود. هنگامی که اتاق به تنظیمات رسید ، هیتر تولید گرما را متوقف می کند اما با کاهش دمای اتاق دوباره روشن می شود.


هیتر برقی فن دار


گرم کردن
هیتر های فن دار (یا هیتر های برقی همرفت برقی ، بسته به مکانی که از آن تهیه می کنید) ارزان هستند اما کار با آنها بسیار گران است ، مخصوصاً برای مدت زمان طولانی یا برای گرم کردن مناطق وسیع. این نوع هیتر ها معمولاً یکی از دو شکل مختلف هستند - بلند و باریک و کوتاه و صاف. اگر از بین این دو گزینه را انتخاب می کنید ، نسخه بلند و باریک به طور معمول بهتر است ، زیرا با سرعت بیشتری هوای بیشتری را به گردش در می آورد.


هیتر برقی فن دار چگونه کار می کند؟


هیتر برقی فن دار


هیتر های برقی فن دار ارزان هستند ، اما برق زیادی مصرف می کنند.
هیتر برقی فن دار  با عبور جریان از طریق یک سیم پیچ حرارتی مقاومتی ، که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند ، کار می کنند. هوا با استفاده از یک فن در جایی که به سرعت گرم می شود و به بیرون از اتاق رانده می شود ، از طریق این سیم پیچ حرارتی مقاوم در برابر هوا کشیده می شود. هیتر های برقی فن دار به دلیل نحوه کار ، هوا را نیز خشک کرده و می توانند گرد و غبار را به گردش درآورند ، که به نوبه خود می تواند باعث خشکی چشم و گلودرد شود ، یا مشکلاتی را برای مبتلایان به آلرژی یا تنفس ایجاد کند.

هیتر های فن دار برقی معمولاً از یک ترموستات بهره می برند که به شما امکان می دهد میزان گرمای تولید شده را کنترل کنید و اغلب دارای کنترل سرعت فن نیز هستند. اکثر هیتر های فن قابل حمل نیز دو برابر فن های قابل حمل معمولی هستند و به راحتی عنصر گرمایش را در صورت عدم نیاز غیرفعال می کنند.


از کجا می توان استفاده کرد؟

 

از آنجا که آنها هیتر های همرفتی هستند و هوای گرم را به گردش در می آورند ، هیتر های فن برای گرم کردن اتاق های کوچک مانند اتاق خواب و اتاق مطالعه موثر هستند. می توان از آنها در انواع مکان ها استفاده کرد ، اما چون لوازم برقی قابل حمل هستند ، نباید از آنها در مجاورت یا اطراف منابع آب استفاده شود. در حالت ایده آل ، این طرفداران باید روی زمین بنشینند. هوای گرم تولیدی آنها به طور حتم بالا می رود ، بنابراین قرار دادن آنها روی زمین به گرم شدن یکنواخت اتاق کمک می کند.

این نوع هیتر ها هرگز نباید پوشانده شوند - انجام این کار خیلی سریع می تواند آنها را به یک خطر آتش سوزی تبدیل کند.

هیترهای فن دار برقی چقدر از نظر انرژی کارایی دارند؟


هیتر برقی فن دار بسیار ناکارآمد هستند ، و در مقایسه با اکثر انواع دیگر هیتر ها ، کارکرد آنها بسیار گران است - و این شرم آور است که اگر بخواهید قیمت خرید آنها را ارزان ارزیابی کنید! برق به خودی خود از نظر میزان انتشار CO2 مرتبط با تولید ، یک منبع سوخت بسیار ناکارآمد است. یک هیتر برقی فن دار می تواند بیش از سه برابر هیتر کولر گازی با چرخش معکوس 4 تا 6 ستاره برق مصرف کند و این امر را به یکی از ناکارآمدترین گزینه های گرمایش موجود تبدیل می کند.

 

مشاهده لیست قیمت هیتر و اطلاعات فنی و موجودی در لینک روبرو : هیتر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

در اواسط زمستان ، وقتی هوا در خارج از خانه هوا خنک است و تمام کاری که می خواهید انجام دهید این است که در خانه بمانید ، آخرین چیزی که می خواهید این است که پیدا کنید رادیاتور پنلی کار نمی کند. اگر رادیاتورهایی که گرم نمی شوند ، چه کاری انجام می دهید؟ خوشبختانه چند کار وجود دارد که شما می توانید رادیاتورهای پنلی خود را به درستی کار کنید ، که ما در اینجا به اشتراک می گذاریم.

اگر رادیاتور پنلی شما کار نمی کند چه کاری انجام می دهید؟


اگر مشاهده کردید که از رادیاتور پنلی گرما خارج نمی شود ، راحت می توانید در مورد آن دلهره کنید. و اگر اواسط زمستان است ، دلیل خوبی برای نگرانی دارید وقتی متوجه شدید رادیاتور پنلی کار نمی کند ، این مواردی است که باید برای عیب یابی و رفع مشکل انجام دهید.

بررسی کنید رادیاتور پنلی دیگری کار نمی کند یا خیر


اگر می بینید که رادیاتور پنلی گرم نمی شود ، قبل از شروع به کار روی آن ، بررسی کنید که آیا رادیاتورهای پنلی دیگر خانه شما کار نمی کنند یا خیر. اگر همه رادیاتورهای پنلی شما سرد هستند ، این نشانه وجود مشکلی در دیگ بخار یا سیستم گرمایش مرکزی شما است.

بررسی کنید که آیا مورد حرارتی مرکزی شما غیر معمول است. آیا گرمایش و دیگ بخار شما خاموش است؟ آیا از شیرهای آب شما آب گرم خارج نمی شود؟ آیا دیگ بخار شما خراب است؟ سپس برای گرمایش مرکزی یا سرویس دیگ بخار باید با یک متخصص تماس بگیرید.

رادیاتورهای پنلی خود را خونریزی کنید


اگر مسئله فقط به 1 یا چند رادیاتور پنلی منتقل شده است ، گرم بودن بخشی از واحد را بررسی کنید. رادیاتوری پنلی که در پایین گرم است اما در قسمت بالا سرد است معمولاً نشانه این است که شما باید آن را خونریزی کنید. این به این دلیل است که هوا در رادیاتور پنلی محبوس شده است - آب گرم به پایین می ریزد اما گرما قادر به گردش در بقیه رادیاتور نخواهد بود.

خونریزی رادیاتور پنلی آسان است و شما باید قادر به انجام آن باشید. اگر به کمک احتیاج دارید ، از یک متخصص مشورت بخواهید یا به صورت آنلاین به دنبال چگونگی فیلم ها بگردید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور پنلی در لینک روبرو : رادیاتور پنلی

 

رادیاتور خود را تمیز کنید


اگر قسمت بالایی رادیاتور پنلی گرم است اما پایین آن سرد است ، این بدان معنی است که شما باید واحد را تمیز کنید. با گذشت زمان ، خاک ، آلودگی و زنگ زدگی در انتهای رادیاتورها جمع شده و جمع می شود. در اینجا یک راهنمای کلی برای تمیز کردن دستی رادیاتور آورده شده است.

سیستم گرمایشی و تمام شیرهای رادیاتور پنلی را خاموش کنید تا همه چیز خنک شود. شیر قفل را بچرخانید تا بتوانید رادیاتور پنلی را از روی دیوار بردارید. شیر رادیاتور پنلی ترموستاتیک را برداشته و شیر کلید را با کلید رادیاتور پنلی باز کنید. رادیاتور پنلی را به بیرون یا وان برسانید و با اتصال یک شیلنگ یا دوش خروجی به خروجی شیر ، آب را از طریق واحد عبور دهید.

هنگام تمیز کردن رادیاتور پنلی به خاطر داشته باشید که آب کثیف از دریچه ها خارج می شود. حوله ها ، کاسه ها و کیسه های پلاستیکی را برای گرفتن آب آماده کنید. بعد از اینکه رادیاتور پنلی را با آب تمیز شستشو دادید ، دوباره آن را به لوله های آن متصل کنید و آن را به حالت اولیه خود پیکربندی کنید.

دریچه های رادیاتور پنلی را بازرسی کنید


اگر کل رادیاتور پنلی سرد باشد ، ممکن است مشکل شیر رادیاتور پنلی ترموستاتیک باشد. در این حالت ، شما باید شیر سوپاپ ترموستاتیک را خاموش کرده و بررسی کنید که آیا پین به سمت بالا و پایین حرکت می کند. فقط لازم است که پین ​​گیر شده را کمی ضربه بزنید تا آزاد شود.

هنگام کار با شیر ترموستاتیک مراقب باشید. نیروی زیاد می تواند به آن آسیب برساند و در بعضی موارد می تواند سنجاق را آزاد کند و باعث خروج آب از دهانه می شود. در این حالت ، باید سوپاپ جدیدی نصب کنید.

 

سیستم خود را پاور فلاش کنید


بعضی اوقات ، تمیز کردن دستی چند رادیاتور پنلی به صورت دستی کافی نیست. این شرایط نیاز به شستشوی برق دارد. اگرچه اجاره ماشین شستشوی برق امکان پذیر است ، اما بهترین کار این است که به حرفه ای ها سپرده شود. قیمت پاور برق معمولاً بین 200 تا 400 پوند است.

لوله کش واحد شستشو را به لوله کشی سیستم گرمایش مرکزی شما متصل کرده و آب تمیز را به داخل آن پمپ می کند. با این کار هرگونه آلودگی ، آلودگی ، زنگ زدگی و زباله از سیستم خارج می شود. شما مجبور به حذف رادیاتور پنلی نخواهید شد و کل سیستم خود را یک باره تمیز خواهید کرد.

با یک مهندس حرفه ای گرمایش مشورت کنید


آیا راه حل های قبلی را امتحان کرده اید اما رادیاتور پنلی شما هنوز کار نمی کند؟ پس بهترین کار برای شما این است که با یک مهندس حرفه ای گرمایش تماس بگیرید. آنها وارد خواهند شد و علت سو  عملکرد رادیاتور پنلی شما را خواهند فهمید. برای یافتن بهترین متخصص گرمایشی از نظر خدمات و قیمت ، از فرم درخواست قیمت رادیاتور رایگان ما استفاده کنید. حداکثر 6 پیشنهاد غیر الزام آور قیمت دریافت خواهید کرد تا بتوانید تشخیص دهید کدام یک برای شما مناسب است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور پنلی در لینک روبرو : رادیاتور پنلی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

هیتر برقی صنعتی

 

گرمایش الکتریکی به زبان ساده به فرایندی تبدیل می شود که جریان الکتریکی به گرما تبدیل می شود. این بر اساس اصل حرارت ژول است ، همچنین به عنوان "گرمایش اهمی" نیز شناخته می شود ، جایی که با عبور جریان الکتریکی از یک رسانا گرما آزاد می شود. 
این شکل از گرمایش کاربردهای مختلفی پیدا کرده است ، مانند روشن کردن لامپ های رشته ای ، سوزاندن اجاق های برقی و آهن های لحیم کاری. تمرکز ما در این مقاله استفاده از بخاری برقی در صنایع پتروشیمی است.


انواع هیتر برقی


هیتر های فلنج دار:


هیتر برقی صنعتی فلنجی از عناصر لوله ای خمیده سنجاق مو  ساخته می شوند که به صورت فلنج جوش داده شده یا لحیم می شوند. اتصالات برق از طریق جعبه های سیم کشی به این عناصر ارائه می شود.

این هیتر ها بیشتر برای گرم کردن آب ، روغن ، محلول های خورنده و مایعات انتقال گرما استفاده می شوند. آنها از فلنج لوله استاندارد در بازه 3-14 اینچ برای پشتیبانی از فشار زیاد مخزن در مایعات استفاده می کنند و از طریق فلنج همراه منطبق بر دیواره مخزن نصب می شوند.

از آنجا که هیتر های برقی فلنجی در اندازه های مختلف ، درجه بندی کیلووات ، ولتاژ ، محفظه های ترمینال و مواد غلاف در دسترس هستند ، برای برنامه های گرمایش خانگی و صنعتی مناسب هستند.


هیتر های غوطه وری:


این بخاری ها با محصور کردن سیم گرم کننده مقاومت در برابر نیکروم در یک ژاکت سرامیکی ساخته می شوند. یک غلاف اینکونل (نوعی از فولاد ضد زنگ که بسیار مقاوم در برابر خوردگی و حرارت است) کت را پوشانده است. همانطور که جریان برق از طریق سیم نیکروم جریان می یابد ، گرمای آن شروع می شود ، در نهایت شروع به درخشش می کند و سپس گرما را از طریق سرامیک و سپس غلاف آزاد می کند تا درجه حرارت بسیار بالا برود.

از آنجا که در آب غوطه ور است ، پس از گرم شدن غلاف ، آب شروع به گرم شدن می کند. با عبور آب از زیر عنصر گرمایشی و بالا آمدن به بالای رگ ، جریان همرفت ایجاد می شود. همانطور که لایه داغ به سمت بالا می رود ، در اطراف طرف رگ منحنی می شود و به سمت پایین حرکت می کند ، و از آن عبور می کند تا دوباره زیر رگ بالا بیاید. با گذشت زمان ، جریان های همرفت باعث می شوند تا گرما به طور مساوی در سراسر رگ پخش شود.

 

مشاهده لیست قیمت هیتر و اطلاعات فنی و موجودی در لینک روبرو : هیتر

 


مزایای هیتر برقی


از مزایای کلی هیتر های برقی ، اولاً ، انعطاف پذیری و انعطاف پذیری است. زیرا استفاده از سیستم گرمایش برقی ، نیاز به دودکش و لوله را برطرف می کند. این همچنین بدان معنی است که هیتر های برقی می توانند تقریباً در هر صنعتی بدون در نظر گرفتن ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرند.
هیتر های برقی نیز نصب کم هزینه را ارائه می دهند زیرا تنظیم این ماشین ها چندان پیچیده نیست. همانطور که در بالا ذکر شد ، هیچ لوله کشی مورد نیاز نیست ، بنابراین شما فقط نیاز به اتصال به یک مدار الکتریکی دارید. این امر به ویژه در هنگام سیم کشی مجدد و نوسازی کمک می کند.

از همه مهمتر هیتر های برقی ایمن و قابل اطمینان هستند. همانطور که قبلاً گفته شد ، در این سیستم گرمایشی نیازی به سوختن داخلی نیست ، که خطراتی مانند انفجار و مسمومیت با مونوکسید کربن را از بین می برد. علاوه بر این ، از آنجا که رادیاتور وجود ندارد ، از مشکلات نشت یا ترکیدن نه تنها جلوگیری می شود ، بلکه خطر آسیب به خواص نیز کمتر است. همه این عوامل همچنین باعث می شوند هیتر های برقی صنعتی سازگار با محیط زیست باشند و از سلامتی نیروی کار و همچنین مناطق اطراف کارخانه / گیاه محافظت می کنند.

هزینه ها بدیهی است که یک ملاحظه است. هزینه های گرمایش برق بیشتر از مصرف مستقیم سوخت است. علاوه بر این ، سرمایه و هزینه های زیرساخت نیز زیاد است. با این حال ، این واقعیت را در نظر بگیرید که هیتر های برقی صنعتی نیازی به سوخت گیری ندارند و عدم وجود سوختن داخلی نیز قسمت عمده ای از مشکلات نگهداری استفاده از این ماشین ها را برطرف می کند.

در چند سال گذشته مشاهده شده است که با کاهش ذخایر نفت و گاز ، تقاضا برای گاز طبیعی روند صعودی را تجربه می کند. در این تنظیمات ، می توان از هیتر برقی صنعتی در میادین نفتی برای گرم کردن مایعات تولید شده استفاده کرد. از دیگر مزایای آن می توان به مقاومت در برابر رطوبت ، عدم آلودگی صوتی ، قابلیت حمل ، دقت ، دوام ، کنترل دما و توزیع انرژی گرمایی اشاره کرد.

 

استفاده از فولاد و فولاد ضد زنگ در برنامه های گرمایش الکتریکی
در پایان ، به طور خلاصه یادآوری خواهیم کرد که چرا موادی مانند فولاد و فولاد ضد زنگ برای عملیات گرمایش الکتریکی در صنایع پتروشیمی ایده آل هستند.
در سطح کلی ، فولاد با استفاده از هیتر های جانبی مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش ، آلودگی و شرایط آب و هوایی ایجاد می کند.

علاوه بر این ، در برابر زنگ زدگی یا خوردگی آسیب پذیر نیست ، و همچنین آتش نمی گیرد. فولاد همچنین با دوام و محکم است ، به همین دلیل هنوز هم بالاترین انتخاب در صنعت ساخت و ساز است. فولاد حتی سازگار با محیط زیست است زیرا در نهایت بازیافت و استفاده مجدد می شود.

وقتی صحبت از گرمایش الکتریکی می شود ، فولاد نه تنها دوام و مقاومت در برابر خوردگی را ایجاد می کند ، بلکه احتمال حذف گرما نیز به حداقل می رسد و بنابراین بازده بیشتری حاصل می شود. از طرف دیگر فولاد ضد زنگ برای مشاغلی که شامل راه حل های خورنده هستند ایده آل است.

نتیجه
با تأکید بیشتر بر ایمنی و کارایی محیط زیست در صنایع پتروشیمی ، هیتر های برقی راه حل م provideثری ارائه می دهند. به دلیل طراحی متنوع و قابلیت کاربر پسند ، بیشتر از اشکال معمولی گرمایش برای یک محیط تجاری مناسب هستند.
 
 
مقدار گرمای آزاد شده متناسب با مربع جریان است به طوری که این رابطه به عنوان اولین قانون ژول شناخته می شود.
 

یک عنصر گرمایی لوله ای اساسی از سیم نیکل کروم (Ni-Cr) (80-20٪ یا 70-30٪) تشکیل شده است که مقاومت در برابر گرمای تولید برق را فراهم می کند. اکسید منیزیم فشرده (MgO) و یک غلاف فلزی سیم Ni-Cr را احاطه کرده است. از پین های سرد (هادی های فلزی) برای ایجاد اتصالات الکتریکی به سیم مقاومت استفاده می شود. خاتمه الکتریکی می تواند به اشکال مختلف انجام شود. از آنجا که MgO بسیار هیدروسکوپی است ، برای جلوگیری از ورود رطوبت آب بندی می شود.

 

مشاهده لیست قیمت هیتر و اطلاعات فنی و موجودی در لینک روبرو : هیتر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

رادیاتور های چدنی چه مزایایی نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی و استیل دارند
به فکر تغییر رادیاتور چدنی خود برای رادیاتور آلومینیومی یا فولادی مدرن هستید؟ از مزایا و معایب آنها ، از کارایی گرفته تا نصب ، اطلاعات کامل کسب کنید.

اگرچه رادیاتورهای چدنی گران تر از فولاد یا آلومینیوم مدرن هستند ، اما مزایای مختلفی از جمله گرمای خروجی در مقایسه با اندازه آنها ، توانایی ترکیب آنها با محیط ، به ویژه در ویژگی های دوره و همچنین این واقعیت که می توان آنها را به صورت سفارشی تهیه کرد ، دارند. نگاه و احساس مدرن تر

با ظهور مجدد رادیاتور چدنی طی چند سال گذشته ، انتخاب بین نصب رادیاتورهای فولادی ریخته گری یا مدرن س someالات جالب توجهی را به ذهن متبادر می کند.
استفاده از چدن قطعاً یک ایده قدیمی است اما در مقایسه با سایر گزینه های موجود (به عنوان مثال فولاد و آلومینیوم) آنها هنوز هم بیش از یک رقیب شایسته هستند و همچنان نشان می دهند که در چندین جبهه از کارآیی تا زیبایی ، بهترین هستند.

بازسازی دوره
برای تعمیرات دوره ای مانند انبار ، کلیسا یا انبار و تغییر مکان ، رادیاتور چدنی مطمئناً انتخاب بهتری برای تعریف و تمجید از قدمت این ساختمان ها و تأمین حرارت کافی برای گرم کردن راحت این فضاها است.

ممکن است فکر کنید "چرا اینطور است؟" چدن رسانای عالی گرما است و بنابراین در فضاهای بزرگتر با سقف های بلندتر به مراتب بهتر عمل می کند. گرچه به دلیل تراکم چدن به عنوان ماده ، گرما دادن آنها کمی بیشتر طول می کشد ، اما یک بار در دمای هوا ، گرما را بیش از هر نوع رادیاتور دیگر حفظ می کنند.

فضا و حرارت خروجی رادیاتورهای چدنی


با در نظر گرفتن فضایی که رادیاتور در مقابل میزان تولید گرما اشغال می کند - یک رادیاتور چدنی فضای دیواری بسیار کمتری نسبت به فولاد یا رادیاتور آلومینیومی مدرن معادل آن اشغال می کند.

وقتی به این فکر می کنید ، برای اینکه بتوانید از یک رادیاتور مدرن (یا هر رادیاتور برای این موضوع) بهترین استفاده را ببرید ، باید با هوا در یک اتاق تماس بگیرید تا بتواند آن را گرم کند و برای این کار باید در یک مکان مرکزی در یک اتاق قرار داده شده است.

وقتی در اکثر خانه ها به فضای دیوار نگاه می کنید ، این دیوارهای مرکزی قابل دسترسی "مناطق عالی" هستند که می خواهید وسایلی مانند مبل ، تلویزیون ، تختخواب ، کمد و غیره را در آن قرار دهید ... اگر در مقابل رادیاتور تختخواب یا مبل دارید ، قرار نیست فضای اتاق به طور م heatثر گرم شود زیرا باعث می شود تمام گرما به داخل کالایی که آن را پوشانده است پمپ کند و باعث گرم شدن اتاق نمی شود و باعث صرفه جویی در هزینه های گرمایش می شوید. و هنوز شما را با یک اتاق سرد رها می کند.

 

مشاهده لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی

 

بنابراین در هنگام تفکر در این راستا ، اگر می توانید یک رادیاتور آلومینیومی کوچکتر داشته باشید و نه تنها خروجی گرمای معادل یکی از نمونه های مدرن آن را تأمین کند ، بلکه می تواند به ویژگی اتاق نیز تبدیل شود ، زیرا رادیاتور مدرن این امر را نمی کند. دقیقاً یکی از جذاب ترین موارد در جهان ، یک رادیاتور چدنی می تواند در این مورد 2 جعبه را علامت گذاری کند.

رادیاتورهای چدنی سفارشی سازی


در بسیاری از موارد رادیاتورهای چدنی به صورت سفارشی ساخته شده اند که متناسب با اندازه دقیق ، نیازهای خروجی گرما ، رنگ و در بسیاری از موارد نیز برای هر فضای اتاق طراحی می شوند و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در این بازار حضور دارند ، اکثر آنها از نظر ساخت سریع تغییر می کنند و تحویل ، ظرف 7 روز از زمان سفارش و آماده نصب است.

 

موارد فوق با رادیاتور مدرن تر به راحتی امکان پذیر نیست ، زیرا اکثر آنها در تعداد معینی از اندازه ها و از نظر رنگ موجود هستند ، می توانید دوباره رنگ کنید ، اما پایان آن جالب نیست مگر اینکه آنها را اسپری کنید ، که دوباره با یک ماده اضافی ارائه می شود هزینه.

جوانب مثبت و منفی گرم کننده رادیاتورهای چدنی


رادیاتورهای چدنی دیواره های ضخیم تری نسبت به رادیاتورهای پانل فولادی یا آلومینیومی معمولی دارند و همچنین به آرامی گرم می شوند ، که اگر می خواهید یک فضا را به سرعت گرم کنید ، از برخی جهات می تواند یک نقطه ضعف باشد ، اما همانطور که در بالا ذکر شد ، گرما را بسیار زیاد نگه می دارد بیشتر ، به شما یک خروجی گرمایی ثابت و محیطی می بخشد که با خاموش شدن سیستم گرمایش مدت زمان بیشتری نیز ادامه می یابد.

همانطور که گفته شد ، رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی مطمئناً یک اتاق را خیلی سریعتر از رادیاتور چدنی گرم می کنند ، زیرا آنها گرما را سریع القا می کنند ، اما چون دما را خیلی زود از دست می دهند پمپ گرمایش و دیگ بخار شما بسیار سخت تر کار می کنند برای نگه داشتن اموال خود در دما در حالی که با رادیاتور چدنی ، آنها گرما را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند و فشار زیادی به اجزای سیستم گرمایشی شما وارد نمی کنند.

رادیاتورهای چدنی و سیستم های گرمایش سبز


رادیاتورهای چدنی به دلیل قابلیت هدایت حرارتی عالی ، هنگام اتصال با منابع حرارتی طبیعی مانند منبع هوا و پمپ های حرارتی منبع زمینی بسیار کارآمد هستند.

با توجه به عنوان مثال گرمای منبع زمین ، به دلیل تراکم و رسانایی چدن به عنوان ماده ، گرمای منتقل شده از زمین برای مدت زمان طولانی تری نسبت به نمونه های فولادی مدرن تر آنها نگهداری می شود ، بنابراین وقتی آب مدار گرما را کامل می کند ، انتقال از زمین و به داخل ملک ، یک رادیاتور چدنی مقدار کافی گرما را که توسط مدار قبلی تولید شده بود ، حفظ می کند ، بنابراین پمپ گرما کار کمتری دارد

به دلیل رسانایی چدن ، گرمای منتقل شده به اتاق شما در نگه داشتن آنها در دمای ثابت بسیار بهتر است و گرمای کارآمدتر و راحت تری به شما می دهد.

همه موارد بالا به چه معناست؟


در اصل ، رادیاتورهای چدنی به عنوان کارآمدترین رادیاتور فقط برای خانه های دوره دیده می شدند ، با این حال در حالی که همه ما در چند سال گذشته از محیط زیست آگاه تر شده ایم ، با توجه به اینکه کارایی یک فاکتور مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد ، احیا عمده محبوبیت و به دلیل داشتن کارآیی ، خصوصاً در صورت همراه بودن با سیستم های گرمایشی سازگار با محیط زیست ، به ویژگی مطلوبی تبدیل شده است که باعث افتخار در مکان های زندگی در خانه های مدرن و دورهمی است.

امروزه بسیاری از خانه های معاصر چدن را در مقابل فولاد مدرن انتخاب می کنند ، زیرا هر دو به یک روش نصب شده اند ، همچنین دارای صرفه جویی در فضا هستند ، از لحاظ ظاهری زیبا هستند و از اکثر معادل های مدرن تر آنها عمر طولانی تری دارند.

رادیاتورهای چدنی ، با یک رنگ بندی کاملاً انتخاب شده ، می توانند به یک اتاق مدرن ب dimensionعد اضافه کنند و یک نقطه کانونی جذاب ایجاد کنند.

از آنجا که رادیاتورهای چدنی هنوز هم محصول جدیدی هستند ، در بیشتر موارد گرانتر از رادیاتور پانل فولادی یا آلومینیومی استاندارد هستند ، اما اگر امکانات کارایی و هزینه قابل صرفه جویی و طول عمر آنها را در نظر بگیرید ، رادیاتورهای چدنی همیشه باید مورد توجه قرار گیرند.


با بازسازی دوره ، رادیاتور چدنی به انتخاب سبک های مختلف دوره متناسب با خانه ادواردین ، ​​ویکتوریا ، ریجنسی یا آرت دکو ارائه می شود ، متأسفانه رادیاتور فولادی مدرن فقط تمایل به تعریف محیط معاصر دارد.

شرکت های معتبر رادیاتور چدنی در حال حاضر جلوه های رنگی را برای افزایش زیبایی خود مانند عتیقه فروشی و جزئیات نور بالا برای تحسین دکوراسیون اتاق تاریخی ارائه می دهند.

این ذهنیت که رادیاتورهای چدنی مدرسه قدیمی هستند و ناکارآمد هستند ، به سرعت در حال کاهش است ، زیرا بازار امروز به طور فزاینده ای درک و کارآیی و زیبایی آنها را تجربه می کند.

 

مشاهده لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

دیگ چدنی شوفاژکار معمولی برای کار با گازهای خروجی خشک طراحی شده است. کمترین دمای آب جاری شده به دیگ بخار محدود به مقدار 60 درجه سانتی گراد است.

دمای گازهای خروجی معمولاً در محدوده 120 تا 180 درجه سانتی گراد است. همانطور که به سیستم گرمایشی متصل شده است ، دیگ چدنی شوفاژکار باید مجهز به دستگاهی باشد که از دمای آب کافی به دیگ چدنی شوفاژکار اطمینان حاصل کند (آب برگشتی) برای جلوگیری از تراکم رطوبت بخار آب موجود در گازهای خروجی و سپس خوردگی در دمای پایین از سطح تبادل حرارت در محل ورود آب به دیگ بخار. انرژی گاز طبیعی سوزانده شده در این دیگ های بخار حدود 80٪ مصرف می شود.

دیگ چدنی شوفاژکار با درجه حرارت پایین برای کار با گازهای خروجی خشک طراحی شده است و همچنین می تواند با دمای آب به دیگ بخار در محدوده 35 تا 40 درجه سانتیگراد کار کند.

تحت شرایط خاص ، در دیگ چدنی شوفاژکار تراکم وجود دارد و بنابراین سطح تبادل گرما باید از یک ماده مقاوم در برابر خوردگی ساخته شود. آنها بیشتر دیگهای مقطعی چدنی هستند.

دمای گازهای خروجی معمولاً از 90 تا 140 درجه سانتی گراد است. اتصال به سیستم گرمایش می تواند بدون اختلاط اتصالات با کنترل مستقیم عملکرد دیگ چدنی شوفاژکار با توجه به دمای خارج ، مستقیم باشد. استفاده از محتوای انرژی گاز طبیعی سوخته حدود 83٪ است.

دیگ چدنی شوفاژکار متراکم به طور هدفمند برای عملیات چگالش طراحی شده است - به طور مستقیم در دیگ بخار ، رطوبت متراکم از بخار آب موجود در گازهای خروجی وجود دارد. بنابراین سطح مبادله گرما باید از ماده ای ساخته شود که در برابر خوردگی مقاوم باشد. این از فولاد ضد زنگ یا آلیاژ آلومینیوم و منیزیم استفاده می شود.

میعانات گازی باید بطور دائم تخلیه شود. با استفاده از حرارت میعان ، میزان مصرف گاز کاهش می یابد و دمای آب ورودی به دیگ آبگرم محدود نمی شود. دمای گازهای خروجی بسته به دمای آب ورودی سیستم گرما و همچنین استفاده فوری از دیگ در محدوده 40 تا 90 درجه سانتی گراد است.

از آنجا که دمای گازهای خروجی پایین است و ایجاد تنش کافی در دودکش و در نتیجه حصول اطمینان از انتقال ایمن گازهای خروجی کافی نیست ، باید در دیگ چدنی شوفاژکار متراکم یک فن هوا یا گاز دودکش وجود داشته باشد.

گازهای خروجی وارد دودکش مرطوب هستند ، بنابراین دودکش باید ساختاری مقاوم در برابر رطوبت و همچنین فشار داخلی داشته باشد. دیگ های چدنی شوفاژکار متراکم به دلیل ساختاری که امکان استفاده از گرمای میعانات گازهای خروجی را فراهم می کند ، می توانند از انرژی سوختن گاز طبیعی تا 97٪ استفاده کنند.

 

مشاهده لیست قیمت محصولات شوفاژکار در لینک روبرو : شوفاژکار

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

دانستن اصول چگونگی عملکرد سیستم آب چاه شما هنگام انتخاب سیستم تصفیه آب مهم است زیرا اگر از سیستم تصفیه نامناسب استفاده شود ، می تواند فشار آب و میزان جریان داخل خانه را تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال ، اگر چاه از مخزن فشار استفاده می کند ، برای جلوگیری از آسیب رساندن به پمپ چاه ، باید بعد از مخزن فشار سیستم تصفیه آب نصب شود.

اصول پمپ آب پمپیران و سیستم فشار


بیشتر آب چاه ها با استفاده از پمپ شناور پمپیران ، یا پمپ جت که در بالای زمین قرار دارد و آب را از زمین بیرون می کشد ، به طور خودکار از زمین خارج می شود تا فشار آب برای خانه ایجاد شود.

برخی از سیستم های آب چاه از یک مخزن بزرگ ذخیره سازی برای ذخیره آب قبل از اینکه دوباره به خانه پمپاژ شود استفاده می کنند. دیگر سیستم های آب چاه با نیروی جاذبه تغذیه می شوند و از گرانش برای تأمین فشار آب در خانه استفاده می کنند.
سیستم آب خانگی علاوه بر چاه دارای دو جز components مهم است - پمپ پمپیران و مخزن فشار.


پمپ آب پمپیران و سیستم های فشار چاه خانگی چگونه کار می کنند


دانستن اصول چگونگی عملکرد سیستم آب چاه شما هنگام انتخاب سیستم تصفیه آب مهم است زیرا اگر از سیستم تصفیه نامناسب استفاده شود ، می تواند فشار آب و میزان جریان داخل خانه را تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال ، اگر چاه از مخزن فشار استفاده می کند ، برای جلوگیری از آسیب رساندن به پمپ پمپیران چاه ، باید بعد از مخزن فشار سیستم تصفیه آب نصب شود.

 

مشاهده لیست قیمت پمپ پمپیران و دیگر محصولات شرکت پمپیران در لینک روبرو : پمپیران

 

اصول پمپ آب پمپیران و سیستم فشار

بیشتر آب چاه ها با استفاده از پمپ شناور پمپیران ، یا پمپ جت که در بالای زمین قرار دارد و آب را از زمین بیرون می کشد ، به طور خودکار از زمین خارج می شود تا فشار آب برای خانه ایجاد شود.

برخی از سیستم های آب چاه از یک مخزن بزرگ ذخیره سازی برای ذخیره آب قبل از اینکه دوباره به خانه پمپاژ شود استفاده می کنند. دیگر سیستم های آب چاه با نیروی جاذبه تغذیه می شوند و از گرانش برای تأمین فشار آب در خانه استفاده می کنند.

 

سیستم آب خانگی علاوه بر چاه دارای دو جز components مهم است - پمپ پمپیران و مخزن فشار. پمپ های پمپیران خوب
انواع و اندازه های مختلفی از پمپ های پمپیران برای سیستم های آب وجود دارد. برخی فقط برای حذف آب از یک منبع ساخته شده اند. برخی دیگر نه تنها آب را خارج می کنند بلکه از طریق بقیه سیستم آب نیز آن را مجبور می کنند.

برخی از پمپ های پمپیران برای کارهای خاص مانند افزایش فشار یا تأمین خروجی خاص است. قرار است پمپ های پمپیران تقویت کننده پس از مخزن ذخیره سازی نصب شوند ، اگر نصب پمپاژ شما به درستی برنامه ریزی نشده باشد ، خدمات آب مطلوبی دریافت نخواهید کرد.

مخازن تحت فشار


مخازن تحت فشار ذخیره سازی سیستم آب شما را فراهم می کند. سه نوع مخزن ذخیره آب وجود دارد:

مخازن مثانه دیافراگم با جدایی دائمی بین هوا و آب ؛
مخازن با شناور یا آب هوا را از آب جدا می کند (در سالهای اخیر استفاده نشده است)
مخازن استیل ساده - هر نوع مخزن هدف خاصی را تأمین می کند.
پمپ آب پمپیران و سیستم های فشار چاه خانگی چگونه کار می کنند
دانستن اصول چگونگی عملکرد سیستم آب چاه شما هنگام انتخاب سیستم تصفیه آب مهم است زیرا اگر از سیستم تصفیه نامناسب استفاده شود ، می تواند فشار آب و میزان جریان داخل خانه را تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال ، اگر چاه از مخزن فشار استفاده می کند ، برای جلوگیری از آسیب رساندن به پمپ چاه ، باید بعد از مخزن فشار سیستم تصفیه آب نصب شود.

اصول پمپ آب پمپیران و سیستم فشار

بیشتر آب چاه ها با استفاده از پمپ شناور پمپیران ، یا پمپ جت که در بالای زمین قرار دارد و آب را از زمین بیرون می کشد ، به طور خودکار از زمین خارج می شود تا فشار آب برای خانه ایجاد شود.

برخی از سیستم های آب چاه از یک مخزن بزرگ ذخیره سازی برای ذخیره آب قبل از اینکه دوباره به خانه پمپاژ شود استفاده می کنند. دیگر سیستم های آب چاه با نیروی جاذبه تغذیه می شوند و از گرانش برای تأمین فشار آب در خانه استفاده می کنند.

 

سیستم آب خانگی علاوه بر چاه دارای دو جز components مهم است - پمپ پمپیران و مخزن فشار. پمپ های پمپیران خوب
انواع و اندازه های مختلفی از پمپ های پمپیران برای سیستم های آب وجود دارد. برخی فقط برای حذف آب از یک منبع ساخته شده اند. برخی دیگر نه تنها آب را خارج می کنند بلکه از طریق بقیه سیستم آب نیز آن را مجبور می کنند.

برخی از پمپ های پمپیران برای کارهای خاص مانند افزایش فشار یا تأمین خروجی خاص است. قرار است پمپ های پمپیران تقویت کننده پس از مخزن ذخیره سازی نصب شوند ، اگر نصب پمپاژ شما به درستی برنامه ریزی نشده باشد ، خدمات آب مطلوبی دریافت نخواهید کرد.

مخازن تحت فشار


مخازن تحت فشار ذخیره سازی سیستم آب شما را فراهم می کند. سه نوع مخزن ذخیره آب وجود دارد:

مخازن مثانه دیافراگم با جدایی دائمی بین هوا و آب ؛
مخازن با شناور یا آب هوا را از آب جدا می کند (در سالهای اخیر استفاده نشده است)
مخازن استیل ساده - هر نوع مخزن هدف خاصی را تأمین می کند.


فضای ذخیره سازی اضافی
برخی از دارندگان چاه ها دوست دارند مقدمات مخازن ذخیره آب اضافی را فراهم کنند. به طور کلی ، ظرفیت ذخیره سازی اضافی آب یک روزه کافی است.

ذخیره آب اضافی در مواردی که قطعی برق و سایر موارد اضطراری وجود داشته باشد مفید است.

 

مشاهده لیست قیمت پمپ پمپیران و دیگر محصولات شرکت پمپیران در لینک روبرو : پمپیران

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که کوره روغن مشعل شما چگونه کار می کند؟ این ممکن است در مکالمه یکشنبه عید پاک شما مطرح نشود ، اما وقتی ما فصل گرما را ترک می کنیم و وارد ماه های گرم می شویم ، باید به آن فکر کنیم. قبل از اطلاع از آن ، ما به فصل گرما باز خواهیم گشت و هرچه اطلاعات بیشتری در مورد سیستم خود داشته باشید ، آمادگی بهتری خواهید داشت.

مشعل روغن چگونه کار می کند؟


اگر کوره سوخت روغن مشعل دارید ، این واحد به مخزنی متصل می شود که روغن را به کوره تغذیه می کند ، جایی که معمولاً پمپ آن را با هوا مخلوط می کند و از طریق نازلی که روغن را به یک غبار ریز تبدیل می کند مجبور می شود. سپس غبار به محفظه احتراق تزریق می شود و در آنجا آتش می گیرد تا بسته به نوع سیستم شما هوا یا آب را گرم کند.

اگر سیستم هوای اجباری دارید ، واحد هوای گرم را از طریق مجاری خارج کرده و از طریق دریچه ها خارج می کند تا خانه شما گرم شود. اگر سیستم مبتنی بر آب دارید ، این کار با تولید بخار یا آب جوش انجام می شود که از طریق لوله ها عبور می کند و از طریق رادیاتور یا گاهی اوقات تخته های گرمایی شما گرما را منتشر می کند.

این سیستم همچنین دارای یک لوله انتشار برای دفع زباله های تولید شده در هنگام احتراق سوخت مشعل است. میزان تولید گازهای گلخانه ای معمولاً از طریق یک دودکش عبور می کند ، از دودکش بالا رفته و از آن خارج می شود.

اسمیت پروپان و روغن


با ترک سیستم گرمایشی ، نگهداری سیستم را به خاطر بسپارید. با گذشت زمان ، سیستم های پروپان و روغن شما به فرسودگی نیاز دارند. حداقل یک بار در سال بیرون آمدن یک تکنسین اطمینان حاصل می کند که سیستم شما در بالاترین بازده کار می کند و از خرابی های عمده در اواسط زمستان جلوگیری می کند.

چگونه یک مشعل پروپان کار می کند و سایر حقایق پروپان


استفاده از مشعل پروپان
پروپان از تانک به مشعل

مشعل پروپان به عنوان یک مایع صرفاً برای راحتی حمل می شود. برای اتصال مخزن به کوره ، انتهای لوله ای که منجر به سوختگی می شود به طور محکم بر روی دهانه نخ مخزن پیچ می شود. هنگامی که این اتصال ایمن شد ، شیر بالایی مخزن در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده می شود ، فضای داخلی فشار بالا مخزن را در معرض فضای داخلی فشار لوله قرار می دهد.

با یکسان شدن فشار ، مقداری از پروپان مشعل مایع تبخیر شده و لوله را پر می کند. در همین حال ، طرف مشعل لوله دارای یک شیر مخصوص است که مانع از خروج این گاز تازه تبخیر شده می شود. این شیر مخصوص توسط یک صفحه در جلوی گریل کنترل می شود و به کاربر اجازه می دهد مقدار پروپان را تعیین کند ، که این باعث تعیین مقاومت شعله می شود.

خاموش کردن مشعل

برای خاموش کردن مشعل ، کاربر به سادگی شماره گیری را به "خاموش" تبدیل می کند. با این کار جریان پروپان مشعل کاملاً متوقف می شود و باعث خاموش شدن شعله های آتش می شود. دوباره روشن کردن جریان گاز باعث شعله ور شدن مجدد شعله های آتش نخواهد شد. دریچه های خود را محکم ببندید تا پروپان نشت نکند.

پروپان مشعل چیست و از کجا آمده است؟


پروپان مشعل یک سوخت همه کاره است که برای گرم کردن خانه ها ، گرم کردن آب ، پخت و پز ، خشک کردن لباس ، سوخت شومینه های گاز و به عنوان سوخت جایگزین برای وسایل نقلیه استفاده می شود.

پروپان مشعل به طور طبیعی در فشار اتمسفر به صورت گازی ظاهر می شود اما اگر تحت فشار متوسط ​​افزایش یابد می تواند مایع شود. این ماده به شکل مایع فشرده شده ذخیره و حمل می شود ، اما با باز کردن یک دریچه برای آزاد سازی پروپان از یک ظرف ذخیره فشار ، در یک گاز بخار مشعل گازی استفاده می شود. به بیان ساده ، پروپان مشعل همیشه تا زمانی که مورد استفاده قرار نگیرد ، مایع است.

اگرچه پروپان مشعل غیر سمی و بدون بو است ، اما بوی مشخصی به آن اضافه می شود تا بتوان گاز را به راحتی تشخیص داد. پروپان مشعل به این دلیل است که به خاطر خود تولید نمی شود ، بلکه محصول جانبی دو فرآیند دیگر است ، پردازش گاز طبیعی و تصفیه نفت.

 

مشاهده لیست قیمت انواع مشعل لینک روبرو : مشعل

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

بیشتر صاحبان خانه که پمپ های حرارتی آبگرمکن برقی دارند از آنها برای گرم کردن و خنک سازی خانه های خود استفاده می کنند. از پمپ گرمایی می توان برای گرم کردن آب نیز استفاده کرد - یا به عنوان سیستم گرمایش آب به صورت مستقل ، یا به عنوان سیستم گرمایش آب و تهویه مطبوع.

چگونه کار می کنند؟


پمپ حرارتی آبگرمکن برقی به جای تولید مستقیم گرما ، از برق برای انتقال گرما از یک مکان به مکان دیگر استفاده می کنند. بنابراین ، آنها می توانند دو تا سه برابر بیشتر از پمپ حرارتی آبگرمکن برقی مقاوم در برابر برق استفاده کنند. برای جابجایی گرما ، پمپ های حرارتی معکوس مانند یخچال کار می کنند.

در حالی که یخچال از درون جعبه گرما می کشد و آن را به اتاق اطراف می ریزد ، یک آبگرمکن پمپ حرارتی منبع هوا به صورت جداگانه گرما را از هوای اطراف می کشد و آن را - در دمای بالاتر - به مخزن می اندازد تا گرم شود اب.

شما می توانید یک سیستم گرمایش آب پمپ حرارتی آب گرمکن مستقل را به عنوان یک واحد یکپارچه با مخزن ذخیره آب داخلی و عناصر گرمایش با مقاومت پشتیبان خریداری کنید. همچنین می توانید یک پمپ حرارتی را برای کار با یک آبگرمکن ذخیره سازی معمولی مقاوم سازی کنید.

آبگرمکن های پمپ حرارتی نیاز به نصب در مکانهایی دارند که در محدوده 40º - 90ºF (4.4º– 32.2ºC) در طول سال باقی بمانند و حداقل 1000 فوت مکعب (28.3 متر مکعب) فضای هوا را در اطراف آبگرمکن فراهم کنند. هوای خنک خروجی می تواند به اتاق یا فضای خارج از خانه منتقل شود.

آنها را در فضایی با گرمای زیاد مانند اتاق کوره نصب کنید. آبگرمکن های پمپ حرارتی در یک فضای سرد کارایی خوبی ندارند. آنها می توانند فضاهایی را که در آن هستند خنک کنند. شما همچنین می توانید یک سیستم پمپ حرارتی منبع هوا نصب کنید که ترکیبی از گرمایش ، سرمایش و گرمایش آب است.

این سیستم های ترکیبی گرما را در فضای داخلی از هوای بیرون در زمستان و از هوای داخل در تابستان بیرون می کشند. از آنجا که آنها گرما را از هوا خارج می کنند ، هر نوع سیستم پمپ حرارتی منبع هوا در آب و هوای گرم کارایی بیشتری دارد.

صاحبان خانه در درجه اول پمپ های حرارتی زمین گرمایی - که در زمستان از زمین و در تابستان از هوای داخلی گرم می شوند - را برای گرم کردن و خنک سازی خانه های خود نصب می کنند. برای گرم کردن آب می توانید یک آبگرمکن برقی به سیستم پمپ حرارتی آبگرمکن زمین گرمایی اضافه کنید. desuperheater یک مبدل حرارتی کمکی کوچک و کمکی است که از گازهای بیش از حد گرم شده کمپرسور پمپ گرما برای گرم کردن آب استفاده می کند. این آب گرم سپس از طریق لوله به مخزن آبگرمکن ذخیره خانه منتقل می شود.

دستگاه های گرماسیری برای آبگرمکن های بدون مخزن یا نوع تقاضا نیز در دسترس هستند. در تابستان ، بخاری زدایی از گرمای اضافی که در غیر این صورت به زمین رانده می شود ، استفاده می کند. بنابراین ، وقتی پمپ حرارتی زمین گرمایی در طول تابستان مرتباً کار می کند ، می تواند تمام آب شما را گرم کند.

در طول پاییز ، زمستان و بهار - هنگامی که دستگاه آبگرمکن بیش از حد گرما تولید نمی کند - شما باید بیشتر به ذخیره خود اعتماد کنید و یا بخواهید آبگرمکن را گرم کنید. برخی از تولیدکنندگان سیستم های پمپ حرارتی زمین گرمایی سه کاره را نیز ارائه می دهند که گرمایش ، سرمایش و آب گرم را تأمین می کنند. آنها از یک مبدل حرارتی جداگانه برای تأمین تمام نیازهای آب گرم خانوار استفاده می کنند.

انتخاب پمپ حرارتی آبگرمکن برقی


سیستم های آبگرمکن پمپ حرارتی معمولاً هزینه های اولیه بالاتری نسبت به آبگرمکن های ذخیره سازی معمولی دارند. با این حال ، آنها هزینه های عملیاتی کمتری دارند که می تواند قیمت خرید و نصب بالاتر آنها را جبران کند.

قبل از خرید سیستم گرمایش آب با پمپ گرمایی ، باید موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

اندازه و رتبه بندی ساعت اول
نوع سوخت و در دسترس بودن
بهره وری انرژی (عامل انرژی)
هزینه های کلی


اگر می خواهید یک سیستم پمپ حرارتی آبگرمکن گرمایش آب ، گرمایش فضا و خنک کننده در خانه خود نصب کنید ، همچنین اطلاعات ما در مورد پمپ های حرارتی منبع هوا و پمپ های حرارتی زمین گرمایی را ببینید.

 

نصب و نگهداری پمپ حرارتی آبگرمکن برقی


نصب و نگهداری صحیح سیستم گرمایش آب پمپ حرارتی آبگرمکن برقی شما می تواند بهره وری انرژی آن را بهینه کند.

نصب مناسب به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع سوخت ، آب و هوا ، الزامات محلی کد ساختمان و موارد ایمنی است. بنابراین ، بهتر است یک پیمانکار لوله کشی و گرمایش (یا نصب کننده / طراح سیستم پمپ حرارتی زمین گرمایی) مجوز نصب پمپ حرارت خود را داشته باشید.

موارد زیر را هنگام انتخاب یک متخصص واجد شرایط انجام دهید:

برآورد هزینه را به صورت کتبی درخواست کنید
مراجعه کنید
این شرکت را با دفتر بهتر مشاغل محلی خود بررسی کنید
ببینید آیا شرکت در صورت لزوم مجوز محلی را دریافت می کند یا کد ساختمان محلی را درک می کند.
نگهداری و تعمیر آبگرمکن می تواند به طور قابل توجهی عمر آبگرمکن شما را افزایش داده و افت کارایی را به حداقل برساند. برای توصیه های خاص نگهداری ، دفترچه راهنمای خود را بخوانید.

بهبود بهره وری انرژی


بعد از اینکه آبگرمکن شما به درستی نصب و نگهداری شد ، برخی از استراتژی های اضافی برای صرفه جویی در مصرف انرژی را برای کمک به کاهش قبض های آب گرم کنید. نصب برخی از دستگاه ها و سیستم های کم مصرف مقرون به صرفه تر با آبگرمکن است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

نصب آبگرمکن جدید

 

انواع آبگرمکن


ما نصب سریع و قابل اعتماد آبگرمکن را برای هر نوع بخاری آب ارائه می دهیم. با وجود تعداد زیادی از افراد در آنجا ، ممکن است انتخاب شما دشوار باشد. آبگرمکن های مخزنی سنتی آب داغ را تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید ذخیره می کنند و در اندازه های مختلف عرضه می شود ، از مدل های 30 گالنی گرفته تا مدل های 80 گالنی و منابع مختلف انرژی ، از برق گرفته تا گاز گرفته تا پروپان.

بهترین انتخاب آبگرمکن


مطمئن نیستید کدام نوع آبگرمکن برای خانه یا محل کار شما مناسب است؟ با ما تماس بگیرید - ما به شما در توضیح تفاوت ها کمک خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که برای شما بهترین است. پس از تصمیم گیری ، ما تمام ابزار و تجهیزات درجه حرفه ای خود را به همراه خواهیم آورد و آنها را در کمترین زمان نصب خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید در اسرع وقت از آب گرم لذت ببرید.

مهم نیست که شما چه نوع آبگرمکن دارید یا به آن علاقه دارید ، متخصصان بامین تهویه می توانند به شما کمک کنند. برای خدمات نصب آبگرمکن ما امروز با ما تماس بگیرید.

 

نحوه نصب آبگرمکن گازی


بامین تهویه درمورد آبگرمکن خود برای مشتری توضیح می دهد.
اگر تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آبگرمکن خود را عوض کنید ، ممکن است یک تعویض آسان به نظر برسد. از نظر سطح ، کار دشواری نیست: مخزن قدیمی را تخلیه می کنید ، بنزین و آب را خاموش می کنید ، همه چیز را در آبگرمکن قدیمی جدا می کنید ، آن را بیرون می کشید و آبگرمکن جدید را قلاب می کنید.

اتصالات زیادی برای لغو اتصال وجود ندارد ، فقط تأمین گاز و اگزوز (دودکش) و خطوط ورود آب سرد و خارج شدن آب گرم است. اما حتی اگر یک کار به ظاهر ساده باشد و برای انجام آن به زمان زیادی احتیاج ندارید ، اما سایت های بهسازی منزل مانند Home Depot از دشواری نصب آبگرمکن گاز به عنوان "پیشرفته" استفاده می کنند. یک دلیل خوب برای آن وجود دارد

نکات ایمنی


با وجود نصب به ظاهر آسان ، این با گاز کار می کند که رتبه "پیشرفته" را برای این کار توجیه می کند. کار با بنزین به طور بالقوه برای شما ، خانواده و حتی کسی که با شما دیوار مشترک دارد یا در نزدیکی خانه شما قرار دارد بسیار خطرناک است.

هنگامی که آبگرمکن جدید خود را نصب می کنید ، باید بنزین را خاموش کنید تا بتوانید خط تغذیه را جدا کرده و آن را به بخاری جدید آب گرم متصل کنید. مهم است که خط تأمین گاز و همچنین گرماگیر و اگزوز به طور صحیح متصل شوند. پس از اتصال آبگرمکن جدید ، می توانید بنزین را دوباره روشن کنید ، اما باید خط را برای نشتی بررسی کنید.

برای آماتور در خانه ، این معمولاً به معنای کوتاه کردن اتصال با آب صابون و تماشای حباب است. از طرف دیگر ، یک نصاب حرفه ای نه تنها تجربه بیشتری در کار با خطوط بنزین و در نتیجه آزمایش و خطای کمتری خواهد داشت ، بلکه از تجهیزات لازم برای تشخیص نشت گاز با اطمینان بیشتری برخوردار خواهد بود و امنیت شما و خانواده را حفظ می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

 

تخصص لوله کشی
اگرچه لوله کشی مورد نیاز در نصب آبگرمکن گازی خطرات مشابه کار با خطوط سوخت را به همراه ندارد ، اما ایده خوبی است که شخصی که این کار را انجام می دهد تجربه لوله کشی داشته باشد. اتصالات نه تنها نیاز به اتصال صحیح دارند ، بسته به سن آبگرمکن قدیمی ، نحوه نصب آن و اینکه آیا جایگزینی یک نسخه جدید است ، شاید لازم باشد لوله کشی را نیز به روز کنید.

به روزرسانی ها و به روزرسانی ها
سرانجام ، اگر سیستم شما برای مطابقت با استانداردهای مدرن نیاز به به روزرسانی دارد ، یا اگر می خواهید یک سیستم آب گرم پیشرفته تر ، مانند آبگرمکن گازی بدون مخزن را ارتقا دهید ، به دنبال کار بسیار بزرگتر از مبادله ساده هستید یک آبگرمکن برای دیگری قرار دهید. اگر از یک آبگرمکن ذخیره سازی سنتی در حال ارتقا هستید ، یک سیستم بدون مخزن باید با خطوط بنزین جدید ، خطوط آب جدید و سیستم تهویه جدید مجهز شود ، و این ارتقا than را بسیار پیشرفته تر از مهارت های متوسط ​​انجام می دهد -خودت

 

نصب حرفه ای آبگرمکن


اگر می خواهید آبگرمکن خود را تعویض کنید ، برای رعایت ایمنی ، به نصب حرفه ای بپردازید. نه تنها با جلوگیری از هرگونه اشتباه تازه وارد ، شما و خانواده تان را ایمن تر می کند ، بلکه به این معنی است که این کار را سریع و کارآمد انجام می دهید تا بتوانید به صورت عادی به زندگی برگردید.

علاوه بر این ، می توانید گزینه های ارتقاgrade خود را با یک متخصص آگاه در میان بگذارید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا سیستم آب گرم قدرتمندتری برای خانواده شما مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب آبگرمکن گازی یا برنامه ریزی با یکی از تکنسین های مجرب ما ، امروز با بامین تهویه تماس بگیرید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

  • bamin tahvie
  • ۱
  • ۰

 

اصل یک دیگ آبگرم شوفاژکار استفاده از یک آتش کنترل شده برای گرم کردن آب در یک ظرف است ، سپس آب گرم شده را به رادیاتورها ، رادیاتورهای پایه ، فن کوئل ها و گرمای تابشی پمپ کنید ، با این دستگاه ها گرما را به داخل اتاق یا فضا منتقل می کنند.

کارایی ها
کارایی دیگهای آبگرم شوفاژکار گاز طبیعی و پروپان از 80٪ تا 96٪ است.
بازده دیگهای آبگرم روغن از 80٪ تا 86٪ است.

ساخت دیگ آبگرم


یک دیگ آبگرم شوفاژکار معمولی ، از چدن ساخته شده و 20 تا 30 سال دوام خواهد داشت. بسیاری از تولیدکنندگان دیگ آبگرم ضمانت های محدودی را برای عمر این نوع دیگها صادر می کنند.

دیگ آبگرم شوفاژکار اقتصادی از جنس استیل ساخته شده اند و از این سبکتر هستند که از چدن سبکتر هستند و نصب آنها را بسیار آسان می کنند. اما این نوع دیگ آبگرم شوفاژکار دوام چندانی نخواهد داشت و دارای 10 سال ضمانت محدود است. مدل های گاز و پروپان با بازده بالا در فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای ضمانت 15 ساله محدود هستند.

قیمت Ballpark

بسته به شرایطی که تعداد آنها بدون مراجعه به خانه شما بسیار زیاد است ،

دیگ آبگرم فولادی شوفاژکار از 3500 دلار تا 6500 دلار با 80٪ بازده کارایی دارند
بازده چدن از 4500 تا 8500 با 80٪ کارایی است
فولاد ضد زنگ از $ 8،000 تا 12،000 95 +٪ کارآمد
 چگونه Calvert دیگ آبگرم نصب می کند که متفاوت از رقبای ما است

هوا در سیستم گردش آب گرم خوب نیست. باعث ایجاد صدا و کاهش کارایی می شود. کنفوسیوس می گوید ، "دو جسم نمی توانند فضای یکسانی را اشغال کنند." اگر می خواهید رادیاتور را با آب از دیگ بخار گرم کنید ، ابتدا هوا را حذف کنید.

1. رویکرد ما برای حذف هوا جایگزینی منبع انبساط فولاد قدیمی شما با یک مخزن دیافراگمی به سبک مدرن است. همه ما می دانیم وقتی جسمی گرم می شود منبسط می شود. آب در دیگ بخار نیز همین است.

منبع انبساط جایی را برای گسترش به آب می دهد. بدون مخزن انبساط ، با گرم شدن آب فشار بر دیگ افزایش می یابد و یک وضعیت ناامن و ناموزون ایجاد می کند.

ما از منبع انبساط دیافراگم استفاده می کنیم زیرا منبع انبساط فولادی به طور هدفمند هوا در مخزن دارند. این هوا می تواند به درون آب جذب شده و در سیستم پخش شود و در اینجا شما باید سالانه "سیستم را خونریزی کنید" مشکلی ایجاد می کند.

2. ما همچنین "دستگاه تصفیه هوا" نصب می کنیم ، دستگاهی که به طور دائمی در سیستم لوله کشی دیگ آبگرم شوفاژکار نصب شده است که به طور خاص برای جذب و دفع هوا از سیستم ساخته شده است.

3. هر تولید کننده دیگ آبگرم شوفاژکار موافق است که بعد از منبع انبساط ، بهترین مکان برای نصب سیرکولاتور در منبع تغذیه است. مشکل این است که ، کارخانه سیرکولاتور نصب شده در برگشت را حمل می کند زیرا متناسب است و بهتر روی پالت حمل می شود. از این طریق کار خواهد کرد ، اما نه به همان خوبی.

نصب دیگ آبگرم

برای پاک کردن وجدان کارخانه ، دیگ آبگرم امروزه اغلب با سیرکولاتور در یک جعبه ، جدا از دیگ آبگرم شوفاژکار حمل می شوند. آنچه که ما مشاهده می کنیم نصب پیمانکاران هنوز هم در عوض آن را نصب می کند ، زیرا محل قبلی است و آنها مزایای پمپاژ در منبع را کاملا درک نمی کنند.

واژه نامه فوری
تأمین آبی است که از دیگ آبگرم شوفاژکار خارج می شود.
بازگشت آبی است که وارد دیگ آبگرم شوفاژکار می شود
سیرکولاتور پمپ سیستم است
دریچه های کاهش فشار ، فشار آب را از خیابان به پایین به دیگ آبگرم کاهش می دهد.

گزینه های موجود برای شما
شماره 1 بازنشانی در فضای باز
دیگ آبگرم شوفاژکار به گونه ای طراحی شده اند که با گرم کردن آب تا دمای 180 درجه کار می کنند. سپس این آب گرم شده را به رادیاتورها پمپ کنید. دیگ و پمپ توسط ترموستات روشن و خاموش می شود.

این 180 درجه توسط کارخانه انتخاب شد تا در سردترین روز سال گرمای کافی برای خانه فراهم کند. هر زمان گرمتر باشد ، دمای آب دیگ آبگرم شوفاژکار ممکن است پایین باشد. هرچه بیرون گرمتر باشد ، کمتر مجبور خواهید شد آب خود را گرم کنید - و انرژی بیشتری می توانید صرفه جویی کنید.

 

مشاهده لیست قیمت محصولات شوفاژکار در لینک روبرو : شوفاژکار

  • bamin tahvie