تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

آیا به منبع آب نیاز دارید؟ چگونه می توان یک منبع آب ساخت؟ با نصب مخزن آب در ملک خود چه مزایایی می توانید کسب کنید؟ به عنوان یک صاحب خانه ، موارد جالب توجهی وجود دارد که ممکن است بخواهید در مورد مخازن آب بدانید.

منبع آب چیست؟


برای افرادی که به دور از منبع مستمر آب زندگی می کنند ، ذخیره آن در زمان موجود بودن یک روش درخشان است. به هر حال ، آب یک ضرورت حیاتی است. نگه داشتن مقداری از آن در صورت نیاز به آن ضروری است. آنجاست که منبع آب وارد می شوند.
مخازن آب همانطور که از نامش پیداست ظروف بزرگی هستند که برای ذخیره آب استفاده می شوند. از طریق مجموعه ای از لوله ها ، آب به هر کجا که نیاز باشد منتقل می شود. از این آب ذخیره شده می توان به روشهای مختلفی استفاده کرد ، بیشتر از اینکه فقط برای استفاده شخصی باشد. دانستن این موارد به شما این ایده را می دهد که چقدر به مخازن آب نیاز دارید.

منابع آب مخازن


مخازن ظروف عالی برای جمع آوری و ذخیره آب هستند اما اگر در وهله اول منبع آب نداشته باشید ، هدر می روند. در این صورت ، خوب است بدانید که آب خود را از کجا بهتر تهیه کنید.

· آب باران


آب باران یکی از منابع متداول آب مخازن شماست. از آنجا که باران در استرالیا به طور مساوی در طول سال پخش می شود ، منبع آب نسبتاً پایداری به شما می دهد. همچنین آب باران به راحتی جمع می شود ، زیرا شما فقط می توانید آن را از سقف خود به مخزن خود جمع کنید. اما آب باران ممکن است حاوی مواد شیمیایی و مواد مضر و همچنین موادی باشد که از پشت بام شما شسته شده است.

· اجسام طبیعی آب


مناطق طبیعی شیرین مانند نهرها و دریاچه ها نیز منبع خوبی از آب هستند ، به خصوص اگر شما در نزدیکی زندگی کنید. این نهرها و دریاچه ها به اندازه نیاز شما فوری و فراوان آب می دهند. با این حال ، دقیقاً مانند آب باران ، این آب ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر و میکروب هایی باشد و اغلب برای مصرف مستقیم بی خطر نیست. همچنین لازم است محدودیت در مصرف آب از این منابع را بررسی کنید.

· آب های زیرزمینی


اگر در اطراف بدن هیچ آب وجود ندارد ، آب های زیرزمینی یکی دیگر از منابع خوب آب مخزن شما است. اگر در همین نزدیکی حفاری خوبی داشته باشید ، این جواب می دهد. درست مانند منابع آب که قبلاً در مورد آن بحث شد ، مخزن شما را با آب قابل دسترس شما پر می کند. با این حال ، این ممکن است حاوی خاک و مواد دیگر از زمین باشد.

موارد استفاده از مخازن آب


اگر در جاهایی زندگی می کنید که موارد ذکر شده در بالا به راحتی در دسترس هستند ، خوش شانس هستید. به شما اطمینان می دهید که منبع خوبی برای مخزن خود داشته باشید. اکنون می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

· آب آشامیدنی


همانطور که قبلا ذکر شد ، آب برای ما حیاتی است. ما آن را نه تنها برای شادابی بلکه برای حفظ سلامتی خود مصرف می کنیم. هرکسی نمی تواند به آب بطری دسترسی پیدا کند. اگر به منبع آب شهری متصل نباشید ، آب جمع شده در داخل مخازن می تواند برای آشامیدن مصرف شود و معمولاً ارزان تر ، کارآمدتر است و با تولید ضایعات کمتر از آب بطری ، می تواند باعث صرفه جویی در کره زمین شود.
با این حال ، اگر قصد دارید از آب مخازنی که از باران ، نهرها ، دریاچه ها یا چاه ها جمع کرده اید استفاده کنید ، باید مطمئن باشید که برای مصرف آن بی خطر است. همانطور که قبلاً گفته شد ، آب خام حاصل از این منابع معمولاً حاوی مواد شیمیایی مضر و میکروب است. شما باید اطمینان حاصل کنید که آب تحت تصفیه قرار گرفته است. واحد بهداشت عمومی محلی شما ممکن است بتواند برای اطمینان از ایمنی آب شما را مشاوره و آزمایش کند.

· آبیاری و مصارف کشاورزی


اگر در منطقه ای بارانی و مرتب زندگی می کنید ، دیگر نگران آبیاری باغ خود نخواهید بود. اما در بیشتر اوقات ، ماه های خشک وجود دارد و شما به یک منبع آب برای باغ خود نیاز دارید. آیا آبیاری گیاهان با آب بارانی که به طور طبیعی تأمین می شود ، سبزتر و طبیعی تر نخواهد بود؟
آبیاری باغها و محصولات خود با استفاده از آب جمع آوری شده کارآمدتر ، سازگار با محیط زیست و ارزان تر از استفاده از آب اصلی معمولی است. لازم نیست به همان اندازه که برای نوشیدن آب با آب کار می کنید ، کاملاً درمان شود. و مواد مغذی طبیعی را برای خاک فراهم می کند که برای گیاهان کاملاً مفید است.

· آتش سوزی و استفاده اضطراری


بسیاری از مناطق استرالیا به عنوان مناطق مستعد آتش سوزی دسته بندی می شوند و برای چنین فجایعی باید آب به راحتی در دسترس باشد.

در بیشتر حوادث ، ممکن است به دلیل آسیب آتش سوزی ، آب اصلی در دسترس نباشد ، بنابراین از کجا می توان آب را برای خاموش کردن آتش تهیه کرد؟
دولت و مقامات آتش نشانی استفاده از تانک های اطفا حریق ویژه این بلایا را موظف کرده اند.

آب مورد استفاده لازم نیست تحت آزمایش کیفیت قرار گیرد زیرا برای خاموش کردن آتش استفاده می شود. آنچه مهم است این است که برای استفاده کاملاً در دسترس باشد. اگر قصد دارید مخازن آب داشته باشید ، می توانید با نمایش تابلویی در خارج از ملک خود که مقداری آب ذخیره شده و آماده دارید ، به مقامات آتش نشانی دسترسی پیدا کنید.

· مصارف خانگی و صنعتی


گذشته از مصرف و ایمنی ، ما برای کمک به فعالیتهای روزمره خود از آب استفاده می کنیم. ما می توانیم از آب جمع شده در مخازن برای شستن لباس ها ، شستشوی توالت ، شستن ماشین ها و موارد دیگر استفاده کنیم. استفاده از آب جمع شده واقعاً به شما کمک می کند مقدار زیادی صرفه جویی کنید

 

قبض آب شما

موادی که در منبع آب استفاده می شود
با توجه به استفاده های مختلف در بالا ، مهم است که بدانید کدام ماده برای منبع آب شما بهترین است. از چندین ماده می توان استفاده کرد و هر کدام ویژگی ها ، مزایا و معایب خاص خود را دارند. بگذارید یکی یکی آنها را حل کنیم.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع آب در لینک روبرو : منبع آب

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

آیا شما در مورد انواع رادیاتورهای موجود در خانه خود کنجکاو هستید؟

اگر به دنبال رادیاتورهای جدید هستید ، اما نمی دانید چه چیزهایی در آنجا وجود دارد و ابتدا نیاز به ایده بهتری از گزینه های خود دارید ، تنها نیستید.

دقیقاً مانند دیگ های بخار ، مجموعه ای از رادیاتورها و زیرمجموعه های مختلف نیز ارائه می شود - شما فقط باید بدانید که کجا را جستجو کنید.

قصد دارم در مورد انواع رادیاتورهای موجود بیشتر به شما بگویم - و برخی از توصیه های کلیدی را به شما ارائه می دهم.

1. رادیاتورهای پانل فولادی پرس سفید


اینها استاندارد صنعت هستند و برای همه خانه ها مناسب هستند. در واقع ، 90٪ از مشتریان من این موارد را انتخاب می کنند! مهمترین نکته ای که باید با رادیاتورهای فولادی فشرده سفید بخاطر بسپاریم این است که ما همیشه ارتفاع را اول و طول را دومین قرار می دهیم.

رادیاتورهای فولادی فشرده سفید در انواع زیر وجود دارد:

  1. پانل منفرد
  2. یک صفحه با پره
  3. دو پانل با یک مجموعه از باله ها
  4. دو صفحه با دو مجموعه باله
  5. پانل سه گانه با سه مجموعه باله


همچنین می توانید آنها را با گریل و پانل های جانبی تهیه کنید. رادیاتورهای گرد بالا گزینه دیگری است که از نظر بصری کاملاً خوشایند است.

نکته: برای کسب اطلاعات بیشتر ، در مورد مزایا و معایب رادیاتورهای پانل فولادی پرس سفید در وبلاگ اخیر من بخوانید.

2. رادیاتورهای لوله ای ستونی


هنگامی که مردم به رادیاتورهای ستونی / لوله ای مراجعه می کنند ، معمولاً در مورد برداشت مدرن از رادیاتورهای ستون به سبک قدیمی صحبت می کنند. آنها معمولاً با فولاد یا آلومینیوم تولید می شوند. این سبک از رادیاتور ایران رادیاتور در رنگ سفید بیشترین محبوبیت را دارد ، اما در واقع می توان آنها را در رنگهای مختلف مشخص کرد.

آنها می توانند به دیوار آویزان شده و یا دارای پاهای جداگانه مشخص شده باشند - هر کدام که مناسب شما باشد.

3. رادیاتورهای چدنی ستونی


این رادیاتورهای سنگین و غیر قابل تخریب هستند. آنها به صورت استاندارد با پوشش آغازگر آماده برای رنگ آمیزی ارائه می شوند. شما می توانید به صورت ویژه آنها را در رنگ های مختلف نیز سفارش دهید!

بزرگترین نکته ای که باید در مورد رادیاتورهای چدنی ستونی به خاطر بسپارید این است که آنها معمولاً به صورت مقطعی تهیه می شوند و به دلیل وزن زیاد آنها باید کنار هم جمع شوند. من می گویم که اینها برای خواص سنتی و قدیمی مناسب ترند.

هرچه مدت زمان بیشتری برای گرم شدن و خنک شدن طول می کشد ، با خاموش شدن دیگ بخار تا یک ساعت هنوز گرما ساطع می شود. داشتن یک خانه قدیمی و مبهم بسیار عالی است. آنها همچنین در بسیاری از سبک ها و پایان های مختلف ارائه می شوند.

نکته: بخاطر سبک اینها ، ممکن است بخواهید روی برخی از شیرآلات با ظاهری معتبر (مانند اتمام برنج یا ماسوره) سرمایه گذاری کنید تا کاملاً متناسب با رادیاتورهای جدید شما باشند.

4. رادیاتورهای طراح


رادیاتورهای طراح هر چیزی هستند که در گروه فوق قرار نمی گیرند. آنها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند و می توانند در خانه شما بسیار زیبا و شیک به نظر برسند - دقیقاً مانند یک زیور آلات یا تصویر. در واقع ، آنها در حال حاضر از محبوبیت خاصی برخوردار هستند ، اما عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که آنها معمولاً همان رادیاتورهای استاندارد را از خود خارج نمی کنند.

شما می توانید وبلاگ من را بررسی کنید ‘آیا رادیاتورهای طراح همان گرمای مشابه انواع سنتی را دارند؟‘ برای ایده بهتر اینکه چرا ممکن است بخواهید قبل از سفارش رادیاتورهای طراح بسیار دقیق فکر کنید. و اگر این کار را انجام دادید ، مطمئن شوید که گرمای صحیح را برای خانه خود سفارش می دهید.

5. حوله خشک کن


اگرچه نرده های حوله گرم شونده از نظر فنی رادیاتور بوتان نیستند ، اما برای قرار گرفتن در حمام ، اتاق دوش یا اتاق کار شما بسیار کارآمد و کارآمد هستند. انواع مختلفی از اندازه ها و سبک های مختلف نرده های حوله ای برای انتخاب وجود دارد که هرگز در یافتن چیزی که دوست ندارید گیر نمی کنید.

و هدف اصلی آنها را فراموش نکنیم - فراهم کردن فضای کافی برای آویز کردن حوله ها و خشک شدن سریعتر آنها. آنها برای آن عالی هستند!

 

نتیجه
 

ایده آل تر از برخی از گزینه های خود را. وقتی نوبت به خرید رادیاتور جدید می رسد ، مجبور نیستید با آن گیر بیفتید - خوب ، هر چیزی! انتخاب کاملاً با خودتان است. فقط مطمئن شوید که میزان گرمای منزل خود را به درستی اندازه گیری می کنید و فضای کافی برای شیرآلات باقی می گذارید!

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

مینی کولر آبی آبسال

 

مینی کولر آبی آبسال از جمله برترین برندهای کولر آبی در بازار ایران است که در مدل‌های مختلف کولر آبی معمولی، کم مصرف، مینی کولر آبی و پرتابل با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و عرضه می شود.

کولر آبی آبسال کم مصرف، با کاهش تقریبی 60 درصدی مصرف انرژی و برچسب انرژی A، با دریافت گواهی از سازمان بهره وری انرژی تولید شده است.

عملکرد کم صدا، کم مصرف و ایمن انواع کولر آبی آبسال باعث شده تا مصرف کننده ایرانی استقبال خوبی از این محصولات داشته باشد.

 

مینی کولر آبی آبسال AC31D کولر آبی کوچک و متحرکی است که برای خنک کردن فضای یک اتاق مناسب است این کولر آبی ظرفیت هوادهی 1500 متر مکعب در ساعت دارد و توان مصرفی آن حدود 200 وات است.

 

کاربری مینی کولر آبی آبسال

 

 این کولر ها مناسب فضاهای کوچک مانند اتاق های شرکت و ادارات ، فروشگاه و مغازه ، کانکس ها و … می باشند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع کولر آبی آبسال در لینک روبرو : کولر آبی آبسال

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

فیلتر شنی گالوانیزه

 

فیلتر شنی گالوانیزه یکی از قدیمی ترین و رایج ترین روش های تصفیه آب است که برای حذف ذرات معلق در آب با اندازه بیش از 100 میکرون استفاده می شود. قیمت ارزان ، کارایی و عمر طولانی از جمله ویژگی های مثبتی است که باعث شده تصفیه آب فیلتر شنی گالوانیزه به طور گسترده ای در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا انواع فیلترهای شنی ، روال کار ، مزایا و معایب و همه مواردی که باید در مورد قیمت فیلترهای شن و ماسه بدانید آورده شده است. به گروه صنعتی هفت و تیم تولید فیلتر شن و ماسه بپیوندید.

فیلتر شنی گالوانیزه چیست؟


تصفیه آب در طبیعت به روش های مختلفی انجام می شود که یکی از مهمترین آنها دفع مواد زائد از آب با عبور از بستر شن است. در طراحی و ساخت فیلترهای شنی ، این رفتار الهام گرفته از طبیعت هزینه کمتری نسبت به سایر روش های تصفیه آب مانند اولترافیلتراسیون و نانو فیلتراسیون برای حذف ذرات معلق در آب دارد.

فیلتر شنی فلزی در واقع نوعی مخزن هستند که دارای ورودی و دریچه خروجی و نازل هایی با پوشش شن و سیلیس هستند. ذرات معلق در آب از فیلتر و نازل پوشیده شده از دانه های شن عبور نخواهند کرد و در نهایت خروجی آب تمیز و تصفیه می شود.

بدنه فیلترهای شنی از مواد مختلفی ساخته شده است که متداول ترین آنها بدنه های فلزی ، فایبرگلاس و بتنی است. بدنه های فلزی این تجهیزات از ورق های گالوانیزه و نوع بتنی که بیشتر برای پالایشگاه های با ظرفیت بالا استفاده می شود از بتن ساخته شده و بسیار مقاوم است. فیلترهای فایبرگلاس از کامپوزیت های فشرده ساخته می شوند و به فیلترهای شنی FRP نیز معروف هستند.

 

روش تصفیه آب با فیلتر شنی گالوانیزه


به طور کلی ، بدون در نظر گرفتن انواع مختلف فیلترهای شنی ، نحوه کار آنها را می توان به شرح زیر توصیف کرد:

آب حاوی نمک ، آهن ، منگنز ، ذرات معلق گل و غیره از دریچه ورودی به مخزن وارد می شود.

درون مخزن نازلهای پوشیده شده از ماسه و سیلیس فراهم شده است. به منظور جلوگیری از خوردگی نازل ها ، پوشش ماسه و سیلیس بر روی نازل ها به گونه ای انجام می شود که ابتدا دانه ها بزرگتر ، سپس متوسط ​​و در آخر دانه های ریز باشند. عبور آب از نازل باعث می شود ذرات بزرگتر از 100 میکرون به دانه های شن برخورد کرده و اجازه عبور نازل ها را ندهند و فقط قطرات آب بدون ذرات معلق از نازل عبور می کنند.

آب بدون ذرات از دریچه خروجی مخزن به بیرون دستگاه منتقل شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع فیلتر شنی گالونیزه در لینک روبرو : فیلتر شنی گالوانیزه

  • bamin tahvie