تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

تجهیزات موتورخانه،فیلتر استخر،پمپ استخر

قیمت تجهیزات موتورخانه و قیمت فیلتر و پمپ استخر

  • ۰
  • ۰

منبع کویلی یک روش موثر برای تامین آب گرم در سیستم‌های گرمایشی است. در مقایسه با منبع دوجداره، منبع کویلی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
یکی از مزایای اصلی منبع کویلی، ساختار ساده آن است. منبع کویلی تنها دارای یک دیوار است که داخل آن لوله‌های U شکل یا دایره‌ای قرار دارند. این ساختار ساده باعث می‌شود که عملیات نصب و نگهداری آن بسیار آسان باشد.
در منبع کویلی، آب گرم سیستم گرمایشی درون لوله‌های کویل جریان دارد و حرارت آن از دیوار لوله‌ها به آب موجود در منبع منتقل میشود. این فرآیند باعث افزایش کارایی سیستم گرمایشی می‌شود و در نتیجه مصرف انرژی کاهش مییابد. همچنین، سرعت گرم شدن آب در منبع کویلی بسیار بالا است که منجر به صرفه‌جویی در زمان و انرژی میشود.

ادامه مقاله در لینک زیر

https://www.bamintahvie.com/article/%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%86/%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی